wtorek, 16 września 2014

Deratyzacja - co to jest?

W dzisiejszym wpisie kontynuacja objaśnień podstawowych.Tym razem dowiemy się czym jest deratyzacja, która powszechnie również budzi dość skrajne emocje. Najczęściej deratyzacja odnosi się do zwalczania gryzoni tj. szczurów i myszy za pomocą środków chemicznych, fizycznych a nawet biologicznych. 



Mogło by się wydawać, że te małe stworzenia nie są szkodliwe. A jednak! Oprócz tego, że zjadają różnego rodzaju surowce, produktu czy półprodukty, roznoszą na nich też zarazki np. poprzez zostawianie odchodów, moczu... stąd też wzięła się deratyzacja. Deratyzacja to także szczuroszczelność - czyli stosowanie wszelkich metod, które powstrzymają szkodliwe gryzonie. Każda z firm zajmujących się deratyzacją stosuje różne metody. Zapytaliśmy jedną z firm zajmujących się deratyzacją z jakich metod korzystają:

Moja firma skłania się ku metodom chemicznym oraz fizycznym. Na ten moment możemy pochwalić się 100% skutecznością. 

Jak możecie zauważyć deratyzacja to często duży problem, którego nie da rozwiązać się bez pomocy profesjonalisty. 

2 komentarze:

  1. Podsyłam www do poczytania na temat deratyzacji. Szczury są o tyle niebezpieczne, że mogą być nosicielami wielu groźnych chorób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ojciec jakiś czas temu musiał deratyzować drewutnie, bo zalęgły się tam szczury i korzystał z usług dezpestu. Ja z kolei korzystałem z ich usług po śmierci babci, bo zajmują się też dezynfekcja pomieszczenia po zmarłym. Bardzo porządna i godna polecenia firma, potrafiąca zachować odpowiedni poziom rozmowy w zależności od sytuacji do jakiej potrzebujemy ich usług

    OdpowiedzUsuń